יש משהו שכולנו יודעים אבל לא כולנו מבינים מה בדיוק אנחנו צריכים לעשות, מבינים אותי? לא? אני אסביר
כולם מדברים על שיווק באמצעות תוכן, אבל אף אחד לא באמת מבין על מה צריך לעשות בשביל לקדם אתר או סטארטאפ כזה או אחר בצורה כזו שידברו עליו, על המיזם הזה שאף אחד עדיין לא הכיר, הרי לא מעט אמרו את המשפט "אם אתה לא שם אתה לא קיים" אבל זה לא באמת נכון, כי בסופו של דבר, אם אתה "שם", אז אתה כנראה קיים, אתה פשוט לא כל כך מוכר. זה הכל. אז מה בעצם צריך לעשות בשביל להפוך להיות מוכר יותר? די פשוט, לפרסם את עצמך ולא תמיד מדובר בכסף, רגע, לא להיבהל, אני אסביר זאת יותר טוב:
איך מפרסמים מבלי להוציא כסף?
בעיקר בונים תוכן איכותי, כאשר מישהו כותב תוכן איכותי באתר שלו, כלומר, משהו שבאמת שווה קריאה, משהו שגורם לקהל היעד להגיד "אני שמח שבזבזתי על המאמר הזה בסביבות ה8 דקות, כי למדתי משהו ואני הולך לצאת עם "אקשן אייטמ'ס", משמע, אני הולך לצאת כאן עם משימות הביתה ולהתחיל לעבוד. למשל?
תוכן טוב לא בא ברגל, תוכן טוב נבנה עם השנים בעזרת הניסיון והמקצועיות שגורמים יחד לבנות איזשהו קונספט בראש שלנו שמצריך דף ועט להוציא את כל מה שאנחנו יודעים וחייבים לספר, עורך דין בתחום המקרקעין לא יכול לספר לנו הרבה על התחום שלנו במידה ויצא ל"אזרחות" לפני שעתיים אחרי מבחן עורכי הדין, אבל עורך דין שנמצא כבר 20 שנה בתחום יכול לספר לכם את הסיפורים הכי הזויים ששמעתם ויותר מזה, הוא יספר לכם איך לצאת מזה או איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר. וכאן בדיוק אני שואל? למה אנשים עם וותק לא מנצלים את המקצועיות שלהם לשתף? הרי גם ככה הכל נמצא באינטרנט, אז למה לא לשתף עם אחרים דברים שיכולים להציג אתכם בצורה מקצועית יותר?
אז הנה כמה טיפים לרעיונות לכתיבת תוכן על הנושא שלכם, בצורה מקצועית שיכולה לעזור לכל אחד, לכל תחום וכמובן, לכל קהל יעד פוטנציאלי:
- 7 טיפים איך לעשות ________ מהר יותר
(לדבר על משהו שלוקח זמן בדרך כלל בתחום שלכם, ולחשוב על תהליך זריז יותר לנושא) - איך עשיתי _________ ומה התובנות שלי מזה?
(לספר על מקרה בוחן אמיתי שהיה, גם אם הוא מאוד פשוט, להראות שעשית את זה בחיים המקצועיים שלך ולהראות שאפילו יש תובנות, לא רק מעשים) - האם ידעתם ש________ לא תמיד עובד?
(לספר על מקרים בודדים שלפעמים לא צלחו, לא רק הצלחות זה דבר חשוב, גם כשלונות, משם למדים יותר) - המדריך המלא של _______
(כל בעל מקצוע שמכבד את עצמו ואת קהל היעד שלו, יכול לתת לו מדריך בסגנון DIY, אם הוא רוצה – שיעשה בעצמו, ברוב המקרים, הם פשוט מבינים שזה יותר מדי בשבילהם – ויבואו חזרה לבעל המקצוע שעזר להם להבין את זה)
זהו, זה בגדול הדברים שעוזרים לי לשווק את התוכן שלי ואת המותג שלי, אם יש לכם רעיונות משלכם, מוזמנים לכתוב לי. אני ממליץ לכם לבדוק גם את המאמר הבא על שיווק באמצעות תוכן בחו"ל (בעיקר לחברות גדולות וסטארטאפים)