בשעה טובה הפקתם סרטון תדמית לעסק ובידיכם העותק הסופי והמוגמר – זה בדיוק הזמן לשתף אותו על כל העולם! לפני שאתם מוציאים כסף על פרסום, חשוב מאד לבצע אופטיציזמיה לסרטי התדמית כדי להתאים אותם למנועי החיפוש, כך שימשכו את הצופים בצורה אורגנית (כלומר, ללא צורך להוציא כסף!). אז איך עושים זאת? הנה כל הטיפים שאתם צריכים כדי להשיג שיפור בצפייה, בפריסה ובמעורבות הכללית בסרטונים שלכם באמצעות SEO נכון ומדויק.
שלב 1 – העלו את סרטון התדמית ליוטיוב
עם למעלה ממיליארד משתמשים ו -4 מיליארד צפיות ביום, יוטיוב הוא האתר הטוב ביותר עבור כל מי שמחפש מספר צפיות רב. עם זאת, עם למעלה מ -300 שעות של סרטונים חדשים שעולים לשם בכל רגע, תצטרכו לעבוד קצת כדי לבלוט מהקהל! הקפידו לא לפרסם את הסרטון שלכם עד שלא תשלימו את השלבים הבאים.
שלב 2 – בחרו את הכותרת הטובה ביותר עבור הסרטון שלכם
נסו למצוא ביטוי קצר המתאר בצורה הטובה ביותר את הסרטון, ומנצל מילות מפתח חזקות. טעות נפוצה היא לשאול את עצמכם מה משתמשים צריכים לחפש כדי למצוא את הסרטון שלכם -יותר טוב לשאול "מה אנשים מחפשים למצוא קטעי וידאו דומים לשלי?" – במילים אחרות – אל תתנו להם להתאמץ, הביאו את הסרטונים שלכם אליהם ולא להיפך.
שלב 3 – תגיות, תגיות, תגיות
חשוב להעלות תגיות נכונות עבור סרטי תדמית כדי להגדיל את ה- SEO שלכם. היו יצירתיים ככל האפשר. התחילו עם מילות המפתח שאליהן הגעתם בשלב 2. שימו לב שיוטיוב מאפשרת לכם כעת להשתמש ב -500 תווים באזור התגיות, וככל שיש לכם יותר תגיות, כך יגברו הסיכויים שאנשים באמת ימצאו את הסרטונים שלכם, כל שאל תתביישו ותנצלו אותן היטב!
שלב 4 – כתבו תיאור מדויק
השלב הבא הוא לבוא עם תיאור מדויק וידידותי ל- SEO. הרבה נוטים להתעלם משלב זה וחבל. גוגל ויוטיוב דווקא מאד מחשיבים את הטקסט שמקיף כל סרטון תדמית לעסק, כדי להבין את נושא הסרטון ולדרג אותו כדי שיתאים למילות המפתח הממוקדות שלכם, לכן הקפידו לכתוב תיאור מדויק וארוך! התיאור מופיע מתחת לכותרת ויש לכלול תחילה תיאור מעמיק יותר על מה שהצופה יכול לצפות למצוא בוידאו. כמו כן, מומלץ להוסיף תיאור קצר שלכם ושל החברה שלכם. אתם צריכים להוסיף קישורים לאתר האינטרנט שלכם כמו גם לכל חשבונות המדיה החברתית, כדי למשוך תנועה ולעודד את הצופים להישאר מחובר איתכם בכל הפלטפורמות.
שלב 5 – הוסיפו תמונה ממוזערת (Thumbnail) מותאמת אישית
תמונה ממוזערת מאפשרת לאנשים לראות תמונת מצב מהירה של הסרטון, והיא קריטית עבור קליקים מהירים לסרטון שלכם. בכל פעם שאתם מעלים סרטי תדמית ליוטיוב, תיבחר, באופן אוטומטי, תמונה ממוזערת מהסרטון עבורכם. לרוב זו אינה תמונה טובה לשימוש מכיוון שהיא לא מתארת בדיוק על מה הסרטון שלכם. אם חשבון היוטיוב שלכם במצב תקין, ייתכן שתוכלו להוסיף תמונה ממוזערת מותאמת אישית לסרטון, אז אל תחמיצו את ההזדמנות לעצב תמונה שלדעתכם מייצגת את הסרטון בצורה הטובה ביותר.
שלב 6 ואחרון – השתמשו בהערות
ההערות הן תיבות הטקסט שמופיעות בסרטון בזמן שהוא מתנגן. תוכלו להשתמש בהערות כדי להזכיר לצופים שלכם לעשות לכם לייק, להגיב או להירשם כמנויים. תוכלו גם להשתמש בהן כדי לקשר ישירות לסרטונים או לפלייליסטים אחרים בערוץ שלכם, כדי לאפשר לצופים לצפות בתוכן שלכם זמן רב ככל האפשר.