המטרה העיקרית של בניית אתר וקידום שלו במנועי החיפוש השונים, הינה להגיע למספר גדול ככל האפשר של גולשים. בשנים האחרונות הפך קידום האתרים לנושא מורכב, שמעורבים בו הן היבטים טכניים והן היבטים פסיכולוגיים. פרסום בגוגל משתמש באמצעים שונים על מנת לזהות באופן מדויק את ההתנהגות של הגולשים ברשת ולהגיע בדיוק לאותם הגולשים המחפשים את מה שיש לאתר האינטרנט להציע. מהו פרסום בגוגל ולמה הוא כל כך חשוב? האם יש גורמים מקצועיים שבהם ניתן להסתייע על מנת לשפר את הפעילות באתר ולכוון אותה בדיוק לקהל היעד? בשורות הבאות נרחיב מעט את היריעה בנושאים אלה.
החשיבות של הפרסום בגוגל
גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול והנפוץ ביותר בעולם. שמפעילים את מנוע החיפוש הזה מספקים אמצעים שונים, המסייעים למי שמעוניין לקדם את האתר שלו, לעשות זאת בצורה הטובה ביותר ובאחוזי הצלחה גבוהים. מי שמכיר את הדרכים הנכונות לבצע פרסום בגוגל, יכול למעשה להתאים את אתר האינטרנט שלו או את האתר שאותו הוא מקדם בדיוק לקהל הלקוחות הרצוי לו. גוגל מאפשר לבעלים ולמתפעלים של אתר לפרסם אותו תוך התאמה של הפרסום למקום מסוים, לקהל יעד מסוים ולשעות מסוימות ביום. למרות הגודל של גוגל, הוא מעניק למשתמשים בו את האמצעים המאפשרים להם להגיע גם לקהלי יעד ייחודיים באזורים ספציפיים ובשעות מסוימות של היום, על פי הבנתם ובחירתם של בעלי האתר.
היכולת להתמקד איננה רק עניין מקצועי, אלא יש לה גם משמעות פיננסית. ככל שהמיקוד של הפרסום בגוגל הוא נכון יותר, כך מצטמצמות הוצאות הקידום והפרסום. זאת, כיון שכל "רעשי הרקע" מתבטלים, ורק הלקוחות הרלבנטיים ביותר נחשפים למודעות ולאמצעים השיווקיים האחרים שבהם משתמשים מקדמי האתר. אם בעבר הלא רחוק תקציבי פרסום בתקשורת היו דמיוניים בגודלם, הרי כיום בתקציב צנוע יחסית של כמה אלפי שקלים לחודש, בכפוף לסוג האתר ולמטרות שהוצבו לו, יכולים לחולל פלאים ולהגדיל בצורה משמעותית את ההכנסות ממכירות של מוצרים או שירותים שהאתר מציע לגולשים.
קידום מקצועי והיתרונות שלו
אחד היתרונות הגדולים של מנוע החיפוש הגדול בעולם טמון בעובדה שגם בעלי עסקים קטנים, שהמחזור הכספי שלהם הוא צנוע, יכולים להקים אתר ולפרסם אותו בגוגל. עם זאת, פרסום בגוגל באמצעות גוף מקצועי האמון על הנושא, עשוי להביא את האתר של העסק בתוך זמן קצר יחסית למצב שבו ההכנסות ממנו הופכות למשמעותיות מאד. פרסום בגוגל הופך ליעיל יותר ככל שהוא מתמקד בצורה נכונה יותר בקהלי היעד ומסונכרן עם הרגלי הגלישה שלהם. הסנכרון הזה הוא בדיוק מה שמבדיל קידום מקצועי, מפרסום לא ממוקד ורשלני בגוגל. אם יש לך עניין ורצון לבצע פרסום בגוגל שיהיה יעיל ויניב פירות בתוך זמן קצר יחסית, אתה במקום הנכון. כדאי ליצור קשר כעת ואנשי המקצוע של האימפקט הדיגיטלי – שיווק ממוקד לעסק יחזרו אליך בהקדם. הם יסייעו לך לייעל ולמקד את הפרסום ולהגיע בדיוק לקהל היעד הנכון של העסק.