כאשר האתר שלנו ממיר ואנחנו לא מקבלים ממנו עבודה אנחנו צריכים לעשות חושבים. האתר שלנו יכול להיות לא ממיר כי:
- התוכן בו לא מספיק טוב
- התוכן בו לא רלוונטי מספיק לגולשים
- הוא לא נטען מהר מספיק והגולשים נוטשים אותו לפני שהוא עולה
- מילות הקידום באתר לא מתאימות לתחום העיסוק שלנו
- מילות הקידום שקידמנו תחרותיות מדי
במילים אחרות האופטימיזציה של האתר שלנו לא טובה מספיק ולכן אין לנו אחוזי המרה גבוהים מהאתר שלנו. אופטימיזציה איכותית יכולה לאפשר לנו להגיע לאחוזי המרה טובים יותר. ככל שנשים יותר לב מהן התקלות באתר שלנו ונפעל בשביל לקדם אותו כך קידום האתר יהיה טוב יותר ונוכל להגיע לתוצאות גבוהות יותר בגוגל. קידום בגוגל הוא בעל תחרות גדולה מאוד וחשוב מאוד לא לטעות בדברים הקטנים אלא לפעול בדיוק. מתן תשומת לב לפרטים הקטנים תסייע לנו להגדיל באופן משמעותי את אחוזי ההמרה של האתר שלנו.
מה זה אופטימיזציה?
אופטימיזציה של אתר היא למעשה מקסום כל המרכיבים של האתר גם ברמה הטכנית וגם ברמת התוכן והקידום האורגני כך שהאתר יפעל באופן הטוב ביותר ויהיו לו אחוזי המרה טובים יותר. ללא אופטימיזציה איכותית לאתר שלנו לא נצליח להגיע למיקום טוב בתוצאות החיפוש של גוגל ואז לא יגיעו מספיק גולשים ומספיק לקוחות לאתר שלנו ולעסק שלנו באינטרנט ומחוצה לו.
למה אופטימיזציה חשובה לקידום אתרים אורגני?
אופטימיזציה של אתר חשובה לקידום האתרים האורגני שלו. כאשר אנחנו מקדמים את האתר שלנו באופן אורגני אנחנו חייבים לעשות הכול בשביל שהאתר יהיה מושך עבור הגולשים. חשוב מאוד שהאתר שלנו יהיה בעל יכולת טעינה מהירה, תכנון תוואי ועץ אתר טוב והגיוני וגם קידום האתר ברמה של התוכן שלו ועד כמה הוא רלוונטי לגולשים ומעניין.
מה עושים בשביל אופטימיזציה טובה יותר באתר שלנו?
בשביל אופטימיזציה טובה יותר באתר שלנו אנחנו צריכים לשכור מקדם אתרים אורגני איכותי שיעשה לנו אופטימיזציה באתר וישפר את אחוזי ההמרה של האתר. ככל שנשכור מקדם אתרים איכותי יותר ומומחה יותר כך איכות העבודה שלו תהיה יותר גבוה. כאשר אנחנו שוכרים את מקדם האתרים חשוב מאוד לוודא אתו שהוא ידע לשפר את אחוזי ההמרה של האתר שלנו כך שהם יהיו טובים יותר.
בסופו של דבר אם נשפר את הביצועים הטכניים של האתר שלנו, את העיצוב שלו ואת התוכן בו אז סביר מאוד להניח שגם אחוזי ההמרה שלנו ישתפרו מאוד. חשוב בקידום אתרים אורגני לא לנחש ולפעול לפי תחושה אלא לבדוק עובדות ולראות מה לא בסדר ואז לתקן את זה באופן מידי. כך נוכל כל הזמן לשפר עוד ועוד את אחוזי ההמרה של האתר שלנו.