בעידן האינטרנטי בו לכולנו יש גישה לכל פיסת מידע ברשת בלחיצת כפתור בלבד, עולם הפרסום, השיווק והמכירה, אשר עד לפני מספר שנים היה בעיקר פיזי, עובר שינויים משמעותיים וממקם את רוב יתרונותיו דווקא ברשת. אם עד לפני מספר שנים האפשרויות הטובות ביותר לפרסום ושיווק היו שלטי חוצות גדולים בכל פינה או מודעות עיתונות בעיתונים המבוקשים ביותר, הרי לנו שכיום אתרי אינטרנט נחשבים יעילים ובעלי יתרונות רבים בהשוואה לאפשרויות הפרסום הישנות. מודעות עיתונות וכמובן שלטי חוצות אכן מייצרים חשיפה משמעותית וחושפים את המוצר או השירות המפורסם לעיניהם של רבים, אך חשיפה זו אינה ממוקדת. אנשים רבים מכל הצופים במודעות או בשלטים כלל לא מעוניינים במוצר או בשירות מה שמביא לאחוזי המרה והצלחה נמוכים במיוחד.
ההבדל הגדול בין אפשרויות הפרסום, השיווק ואף המכירה מהעבר לבין האפשרויות שרשת האינטרנט מציעה
לעומת זאת, אתרי האינטרנט נחשפים לעיני לקוחות פוטנציאליים בלבד רק לאחר שהם כבר הספיקו להקליד מילות חיפוש רלוונטיות לאתר שלכם. חשיפה ממוקדת זו מביאה לאחוזי המרה והצלחה גבוהים במיוחד מה שגורם לרבים כיום להעביר את כל מאמצי השיווק, הפרסום ואף המכירה שלהם לרשת. אתרי אינטרנט מצליחים אשר ממוקמים בעמוד הראשון של גוגל מייצרים תנועת גולשים רבה המאפשרת חשיפה גבוהה ואיכותית. במידה וגם אתם רוצים אתר אינטרנט מצליח שיפרסם, ישווק או אך ימכור את המוצרים שלכם, קיימת חשיבות רבה להכיר את כל הליכי בניית וקידום האתרים.
הדרך הקשה אל עבר מקום בעמוד הראשון של גוגל
לא מעט בעלי אתרים חושבים שהשקעה בבניית אתר איכותי, מקצועי ומרשים תספיק על מנת להתחיל לייצר תנועת גולשים ברשת. אכן חשוב לבנות במקצועיות אתר איכותי ומרשים, אך לא די בכל. כל מטרתם של שירותי קידום האתרים היא לוודא שאתר האינטרנט שלכם מתקדם אל עבר מקום בעמוד הראשון של גוגל. רוב ככל הגולשים מסתפקים בעמוד הראשון בלבד ואינם עוברים לעמודים שאחריו. במילים אחרות, אם אתם לא שם, אתם לא קיימים. מנועי החיפוש של גוגל עורכים מעין סלקציה בין כל האתרים בתחומים השונים במטרה להציג את האיכותיים והמעשירים ביותר בעמוד הראשון לטובת קהל הגולשים. ללא שירותי קידום אתרים קיים סיכוי גבוהה מאוד שהאתר שלכם ימוקם אי שם בעמודים האחרונים.
קידום אורגני הכולל פעולות אופטימיזציה לאתר
קידום אתרים אורגני כולל כמה וכמה פעולות אופטימיזציה לאתר על מנת לסמנו כאיכותי ומקצועי. כשגוגל תסמן את האתר כאיכותי ומעשיר, היא תתחיל לקדם אותו במעלה התוצאות עד שיגיע לעמוד הראשון. בין כלל פעולות האופטימיזציה השכיחות ביותר שיש לעשות במסגרת קידום אורגני תוכלו למצוא את שיפור איכות התמונות המשולבות באתר, שיפור מהירות פתיחת האתר, הקפדה על נראות אסתטית ומרשימה וכמובן הוספת תוכן עשיר, רלוונטי ומשלב מילות מפתח מחופשות.