כרטיס ביקור דיגיטלי הוא לא תחליף מושלם לאתר אינטרנט, ויש עסקים שאכן יהיו חייבים אתר אינטרנט מלא. אבל באילו מצבים הוא יכול להחליף אתר אינטרנט? הכל בכתבה שלפניכם.
אתר אינטרנט הוא מוצר שתכלס, כל עסק צריך. אבל אתר יכול לעלות כמה אלפי שקלים, ויש לא מעט בעלי עסקים שבשל העלות הגבוהה פשוט נשארים ללא שום נוכחות אינטרנטית. אז מתי נהיה חייבים אתר אינטרנט, ומתי כרטיס ביקור דיגיטלי טוב (ההגדרה של טוב – בהמשך) יוכל לעשות לנו את העבודה?
כשאין מספיק תקציב
לפעמים, זה מתחיל ונגמר בתקציב שבעל עסק יכול להוציא על העסק. וכשאין מספיק תקציב לאתר אינטרנט מצד אחד, ולא רוצים לעשות משהו חובבני לבד שלא ייראה טוב מהצד השני – אז כרטיס ביקור דיגיטלי בהחלט יכול לבוא בתור אופציה לא רעה בכלל.
כרטיס ביקור דיגיטלי טוב, כזה שמכיל יותר מכפתורי חיוג – יכול לעשות את העבודה, בטח בשלבים הראשונים של העסק.
כשאין מספיק תוכן
לא רק כסף הוא הסיפור. לפעמים, לבעל עסק פשוט אין תוכן. אין לו תמונות, אין לו טקסטים, אין לו מושג מאיפה להתחיל לארגן חומרים לאתר אינטרנט שלם.
במקרים כאלו – כרטיס ביקור דיגיטלי, שהוא סוג של ׳מיני אתר׳ – קצר וקולע, יכול לעשות את העבודה, גם עם יחסית מעט תוכן.
כמובן שבעתיד, כשהעסק יתפתח קצת יותר ועם הלקוחות והתפעול השוטף של העסק גם חומרים יתחילו לזרום, יהיה ניתן לדבר על אתר אינטרנט מלא לעסק.
כשלא מתכננים קידום אורגני
קידום אורגני הוא סופר סופר חשוב לעסק! כל עסק שיכול להרשות לעצמו – צריך לעשות קידום אורגני ברמה כזו או אחרת.
אבל לפעמים בעל העסק החליט שזה פשוט לא רלוונטי עבורו כרגע.
וכשקידום לא רלוונטי – כרטיס ביקור דיגיטלי יכול לתת מענה.
כי כשהקידום ׳יחזור למשחק׳ – כבר יהיה צריך לפתח את כל הסיפור עם אתר אינטרנט מלא בתוכן מעולה.
תוכן מעולה הכוונה לעמוד נפרד עבור כל שירות של העסק, עמודי בלוג עם מאמרים שמדברים באופן נרחב על תחומי הפעילות של העסק, עמוד אודות העסק (או בעל העסק) ועוד.
כך – גוגל יבין שיש לו כאן עסק עם אתר תוכן איכותי טוב.
כשרוצים משהו קצר וקולע
אתר אינטרנט הוא הרבה דברים. הוא יכול להיות התדמית של העסק, הקטלוג, או אפילו החנות שלו.
אבל לפעמים אנחנו רוצים משהו קצר. משהו קולע. משהו שלא לוקח יותר מדקה שתיים לעבור עליו כדי להבין מה קורה כאן ואיך. ואז – כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הפיתרון הנהדר לכך.
אם אתם בוחרים כרטיס ביקור דיגיטלי – תבחרו אחד טוב
החלטתם ללכת על כרטיס ביקור דיגיטלי? תדאגו שאתם בוחרים באחד שבאמת עושה את העבודה.
כי כרטיסי הביקור הדיגיטליים הפשוטים, אלו שכוללים רק פרטי התקשרות עם בעל העסק – כבר לא כ״כ מספיקים.
הכרטיסים החדשים כבר כוללים בתוכם מודולים מתקדמים יותר: החל ממודול גלריית תמונות, דרך מודולים של סרטוני וידאו יוטיוב, המלצות (עדויות לקוחות), ועד מודולים להודעות חכמות ומיני קטלוג.
אחד המותגים המומלצים בתחום, שגם עונה לכל ההגדרות שציינו מעלה הוא ׳סו דיגיטל׳. כשאתם עושים סקר שוק, בהחלט כדאי לקחת אותם בחשבון.