כשאנחנו נכנסים לתהליך של קידום אתרים, אנחנו ממפים את התהליך בצורה הקלה ביותר להבנה, שימו לב:
1. מחקר מילות מפתח
כשאנחנו מחליטים לקדם אתר, אנחנו צריכים קודם כל להחליט, מיהו קהל היעד שלנו ואילו מילות מפתח בעצם יכולות להוביל את התנועה שאנחנו מחכים לה לאתר שלנו. מילות המפתח זה בעצם הבסיס של תהליך קידום אתרים, על מנת לעשות תהליך של נטו קידום אתרים, אנחנו מתבייתים על ביטויים ספציפיים מאוד, כלומר, מקסימום 10 מילות מפתח שאנחנו בטוחים בהם שהם עשויים להיות אלו שיביאו לעסק אותו אנחנו מקדמים – לקוחות. זה מה שכולנו רוצים בסופו של יום, אז לפחות שיהיה ממוקד.
2. בחירת עמודים באתר
ברגע שהבנו אילו מילות מפתח עשויות להיות אלו שיביאו לנו את רוב התנועה המניבה, אנחנו צריכים לדאוג שיהיו לנו עמודים באתר שיצליחו לקבל את התנועה בהתאם, כל ביטוי שאנחנו בוחרים – צריך לקבל, מה שנקרא בעגה המקצועית "עמוד נחיתה", כלומר, עמוד מכירה כלשהו שיענה על השאילתא, משמע, על מילת המפתח. אם יש מילת מפתח שנקראת "הסכם ממון", חשוב מאוד שיהיה עמוד באתר (כנראה לאתר העו"ד או משהו דומה בנושא) שיסביר מהו הסכם ממון, איך נראה הסכם שגרתי ואיך אפשר לשפר אותו ולהתאים אותו במיוחד ללקוח הפוטנציאלי (ואם אפשר גם מחיר לניסוח הסכם שכזה)
3. קישורים
אחד המרכיבים הגדולים והמוכרים היום בתהליך קידום אתרים, הוא ללא ספק נושא הקישורים, משמע, אתרים אחרים אשר אמורים לתת "קרדיט" או "הצבעת אמון" כזו או אחרת אשר תעזור לגוגל להבין מה אחרים מספרים עלינו (להבדיל מהסעיפים הראשונים שבעצם נותנים לנו להעיד על עצמנו) קישורים הינם מנוע חזק במיוחד לחיזוק האתר ולהעלאת האתר בתוצאות החיפוש, גם גוגל מצביעים בעצמם על נושא הקישורים בתור אחד הסיגנלים שללא ספק עדיין מחזקים בצורה משמעותית את האתר בתוצאות החיפוש. חשבו על זה בעצמכם, תמיד יהיה חזק יותר מה שיגידו עלינו מאשר מה שנאמר על עצמנו, אז כדאי מאוד להשיג כמה שיותר קישורים, אבל ללא ספק שיהיו איכותיים, רלוונטיים וכמובן, כאלו שמסוגלים להעביר תנועה מהאתר שממנו קיבלנו את הקישור.